Är det här ditt företag?
När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!
Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll
Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!
Försökt att komma fram per tfn. Helt omöjligt. Skulle önska att bli uppringd i stället. 021-133681
Omkopplad 3 gånger sen sitta i lång kö varje gång.
Rekordlånga vöntetider. Vem betalar den telefon-notan? Inte Telenor eller Bredbandsbolaget! Det är KUNDEN som alltid får betala. Så oproffsigt att via tjatiga automatsvar ljuga kunden direkt i telefonsvaret att ni svarar så snart ni kan.... Tydligen har ni en skev bild av kundens TID och PENGAR!
Jag har avslutad abonemang 31.07 och blev bortkopplad 31.07 kl 05.00 på morgonen,när försökte ringa till kundtjänst,då skickade de mig vidare till slut ingen kunde ge mig svar och sa att samtalet bröts...och låg på luren...jag har betalt för hela månaden och ville få levererat tjänst till 31.07 kl 23.59 !!!! Ingen respekt till sina kunder!!
Satt i kö i kundtjänst i 35 minuter, när jag kom fram skulle jag bli kopplad vidare och jag sa att jag ej ville stå i någon lång kö igen. Han som jag pratade med sa att det ej var någon kö om man ville säga upp Abonnemanget, han kopplade vidare och de säger via telefonsvarare att de har stängt kl 17:00. Har varit kund från starten, tycker detta var dålig service.
Fruktansvärt dålig kundservice som vid upprepade tillfällen inte svarar på mail på flera veckor (!). Mitt ärende gäller att dem skickat faktura till fel adress som sedan gått till inkasso, trots att jag mailat fem (och fått svar) den adress jag vill få fakturorna till (min folkbokföringsadress). Detta har sedan gått vidare till Kronofogden och trots detta ingen respons alls där dem tar något ansvar. Känns som ett rent scam vilket förvånar med tanke på företagets storlek.
Har en fiberlösning, Den fungerar så fruktansvärt dåligt. Hastigheten går från 1,45 mbit till 244 mbit. Ibland kan man inte ens streama, tv,n bara buffrar och detta via fiber ?
Har varit kund i över ett halvår nu och har ännu inte fått en faktura som varit korrekt. Ringt för korr. som sker en månad senare och beloppen blir så konstiga så jag kan inte veta om jag betalt rätt eller ej. Rabatter och avdrag. Trots detta har jag betalat över 100kr förmycket enligt vad de lovat från början. Kontaktar dem och de gör någon överenskommelse med mig som nästa gång inte gäller för det inte gjort någon anteckning mm. Min telefontid till detta bolag är redan många timmar.
Efter övergången från Canal Digital har inte boxen fungerat riktigt vid inspelningar. Den har fabriksåterställts enligt uppgifter från Bredbandsbolaget men fungerar ändå inte rätt. De gör ingenting åt detta . Dessutom satt jag idag i 90 minuter i telefonkö vilket är helt otillfredsställande. Jag förväntar mig en kompensation för saker jag betalar för men som de inte kan leverera!
Ska en medarbetare börja eller sluta?
Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta
Mobilabonnemang samt mobil växel till företag, helt oberoende av mobiloperatör.Läs mer här!
Kommer inte fram till support genom att knappa mig fram. Helt värdelöst.