Om Bredbandsbolaget
Bredbandsbolaget är verksam inom Grossister av telekommunikation i Stockholm.
Sten T.
för mer än ett år sedan
Det är ren skit! Det fungerar inte! Man betalar för inget!
Mats C.
för mer än ett år sedan
Kommer inte fram till support genom att knappa mig fram. Helt värdelöst.
Claes R.
för mer än ett år sedan
Försökt att komma fram per tfn. Helt omöjligt. Skulle önska att bli uppringd i stället. 021-133681
Birgitta
för mer än ett år sedan
Omkopplad 3 gånger sen sitta i lång kö varje gång.
Karin S.
för mer än ett år sedan
Rekordlånga vöntetider. Vem betalar den telefon-notan? Inte Telenor eller Bredbandsbolaget! Det är KUNDEN som alltid får betala. Så oproffsigt att via tjatiga automatsvar ljuga kunden direkt i telefonsvaret att ni svarar så snart ni kan.... Tydligen har ni en skev bild av kundens TID och PENGAR!
Olga
för mer än ett år sedan
Jag har avslutad abonemang 31.07 och blev bortkopplad 31.07 kl 05.00 på morgonen,när försökte ringa till kundtjänst,då skickade de mig vidare till slut ingen kunde ge mig svar och sa att samtalet bröts...och låg på luren...jag har betalt för hela månaden och ville få levererat tjänst till 31.07 kl 23.59 !!!! Ingen respekt till sina kunder!!
Jonas
för mer än ett år sedan
Satt i kö i kundtjänst i 35 minuter, när jag kom fram skulle jag bli kopplad vidare och jag sa att jag ej ville stå i någon lång kö igen. Han som jag pratade med sa att det ej var någon kö om man ville säga upp Abonnemanget, han kopplade vidare och de säger via telefonsvarare att de har stängt kl 17:00. Har varit kund från starten, tycker detta var dålig service.
Martin
för mer än ett år sedan
Fruktansvärt dålig kundservice som vid upprepade tillfällen inte svarar på mail på flera veckor (!). Mitt ärende gäller att dem skickat faktura till fel adress som sedan gått till inkasso, trots att jag mailat fem (och fått svar) den adress jag vill få fakturorna till (min folkbokföringsadress). Detta har sedan gått vidare till Kronofogden och trots detta ingen respons alls där dem tar något ansvar. Känns som ett rent scam vilket förvånar med tanke på företagets storlek.
Johan
för mer än ett år sedan
Har en fiberlösning, Den fungerar så fruktansvärt dåligt. Hastigheten går från 1,45 mbit till 244 mbit. Ibland kan man inte ens streama, tv,n bara buffrar och detta via fiber ?
Marianne L.
för mer än ett år sedan
Har varit kund i över ett halvår nu och har ännu inte fått en faktura som varit korrekt. Ringt för korr. som sker en månad senare och beloppen blir så konstiga så jag kan inte veta om jag betalt rätt eller ej. Rabatter och avdrag. Trots detta har jag betalat över 100kr förmycket enligt vad de lovat från början. Kontaktar dem och de gör någon överenskommelse med mig som nästa gång inte gäller för det inte gjort någon anteckning mm. Min telefontid till detta bolag är redan många timmar.
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Karta och andra adresser
Katarinavägen 15, 116 45 StockholmBredbandsbolaget har verksamhet på Katarinavägen 15, Stockholm.
Användarbilder
Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 20MB)