Aktiebolaget ska sälja fysiska och befintliga produkter som skall tillverkas i Asien, framförallt Kina och även i Europa, och säljas i USA till att börja med. och sedan expandera försäljningen till alla andra kontinenter som exempelvis Europa. Produkterna skall vara inom följande kategorier 1. Skönhet 2. Camping 3. Vandring 4. Överlevnad 5. Trädgårdsskötsel, 6. Golf 7. Tennis 8. Fotboll 9. Kök & Matlagning 10. Skönhet 11. Smycken 12. Kläder, 13. Sport 14. Heminredning 15. Hem&Kök Företagets huvudfokus är utveckling av befintliga produkter till ett varumärke med toppkvalitet. Aktiebolaget ska även driva bilmekanisk verksamhet såsom bilreparationer, bilservice, bilvård, försäljning av bildelar och bilvårdsartiklar. Även kunna erbjuda däckhotell.
2022-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 016 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -62 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -68 |
Årets resultat (tkr) | -68 |
Summa tillgångar (tkr) | 146 |
Antal anställda | 1 |
2022-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 016 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -62 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -68 |
Årets resultat (tkr) | -68 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 25 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 122 |
Tillgångar (tkr) | 146 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | -43 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | 131 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 58 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 146 |
2022-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | |
---|---|
Antal anställda | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 016 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | -6.1% |
Soliditet | -29.4% |
Kassalikviditet | 210.3% |
Aktiebolaget ska sälja fysiska och befintliga produkter som skall tillverkas i Asien, framförallt Kina och även i Europa, och säljas i USA till att börja med. och sedan expandera försäljningen till alla andra kontinenter som exempelvis Europa. Produkterna skall vara inom följande kategorier 1. Skönhet 2. Camping 3. Vandring 4. Överlevnad 5. Trädgårdsskötsel, 6. Golf 7. Tennis 8. Fotboll 9. Kök & Matlagning 10. Skönhet 11. Smycken 12. Kläder, 13. Sport 14. Heminredning 15. Hem&Kök Företagets huvudfokus är utveckling av befintliga produkter till ett varumärke med toppkvalitet. Aktiebolaget ska även driva bilmekanisk verksamhet såsom bilreparationer, bilservice, bilvård, försäljning av bildelar och bilvårdsartiklar. Även kunna erbjuda däckhotell.