Föremålet för bolagets verksamhet är att direkt eller indirekt bedriva innovationsverksamhet inom fordonsteknik med huvudinriktning på fordonsdynamik samt därmed förenlig verksamhet.
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 467 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -60 | -92 | 357 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -60 | -92 | 357 |
Årets resultat (tkr) | -60 | -92 | 357 |
Summa tillgångar (tkr) | 308 | 368 | 559 |
Antal anställda |
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 467 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -60 | -92 | 357 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -60 | -92 | 357 |
Årets resultat (tkr) | -60 | -92 | 357 |
TILLGÅNGAR | 2023-06* | 2022-06* | 2021-06* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 259 | 236 | 270 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 49 | 132 | 288 |
Tillgångar (tkr) | 308 | 368 | 559 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-06* | 2022-06* | 2021-06* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 308 | 369 | 460 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 98 | ||
Skulder och eget kapital (tkr) | 308 | 368 | 559 |
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 76.5% |
Soliditet | 100.0% | 100.3% | 82.3% |
Kassalikviditet | 0.0% | 0.0% | 293.9% |
Dsensed Technology AB ingår i en koncern med 3 bolag. Moderbolag är JA innovation AB och koncernmoderbolag är Lidberg Engineering AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2021-12.
Föremålet för bolagets verksamhet är att direkt eller indirekt bedriva innovationsverksamhet inom fordonsteknik med huvudinriktning på fordonsdynamik samt därmed förenlig verksamhet.