Bolaget ska bedriva taxirörelse med bud och persontransporter, samt idka därmed förenliga verksamheter.
2023-08* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 605 | 7 284 | 4 717 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -554 | -347 | -458 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -630 | -357 | -492 |
Årets resultat (tkr) | -630 | -357 | -375 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 999 | 1 962 | 2 655 |
Antal anställda | 10 | 10 | 8 |
2023-08* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 605 | 7 284 | 4 717 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -554 | -347 | -458 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -630 | -357 | -492 |
Årets resultat (tkr) | -630 | -357 | -375 |
TILLGÅNGAR | 2023-08* | 2022-08* | 2021-08* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 284 | 1 248 | 1 611 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 715 | 713 | 1 044 |
Tillgångar (tkr) | 1 999 | 1 962 | 2 655 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-08* | 2022-08* | 2021-08* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 148 | 277 | 634 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 612 | 462 | 442 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 238 | 1 222 | 1 579 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 999 | 1 962 | 2 655 |
2023-08* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-08* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 10 | 10 | 8 |
Omsättning per anställd (tkr) | 661 | 728 | 590 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -8.4% | -4.8% | -9.7% |
Soliditet | 7.4% | 14.1% | 23.9% |
Kassalikviditet | 57.8% | 58.4% | 66.1% |
Fiskebäcks Transport AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 2 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-08.
Bolaget ska bedriva taxirörelse med bud och persontransporter, samt idka därmed förenliga verksamheter.