Bolaget skall bedriva trafikskoleutbildning för förare till alla fordonsslag och bedriva handel med finansiella instrument samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 7 546 | 6 941 | 5 207 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 355 | 1 351 | 832 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 807 | 1 338 | 837 |
Årets resultat (tkr) | 870 | 790 | 491 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 743 | 8 089 | 3 549 |
Antal anställda | 7 | 7 | 6 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 7 546 | 6 941 | 5 207 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 355 | 1 351 | 832 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 807 | 1 338 | 837 |
Årets resultat (tkr) | 870 | 790 | 491 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 535 | 6 835 | 349 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 3 209 | 1 254 | 3 200 |
Tillgångar (tkr) | 3 743 | 8 089 | 3 549 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 006 | 2 936 | 2 147 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 442 | 861 | 520 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 6 | 3 267 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 289 | 1 025 | 883 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 743 | 8 089 | 3 549 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 900 | 2 800 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 7 | 7 | 6 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 078 | 992 | 868 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 31.2% | 19.5% | 16.0% |
Soliditet | 54.6% | 44.0% | 71.0% |
Kassalikviditet | 248.9% | 122.3% | 362.4% |
Bolaget skall bedriva trafikskoleutbildning för förare till alla fordonsslag och bedriva handel med finansiella instrument samt därmed förenlig verksamhet.