Bolaget ska bedriva bemanningsverksamhet inom transport, uthyrning av personal, chaufförer och kontor samt därmed förenlig verksamhet. Vägtransport, godstrafik, bud och flytt (åkeriverksamhet).
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 531 | 3 107 | 1 007 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 145 | -6 | 141 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 97 | -30 | 141 |
Årets resultat (tkr) | 76 | 2 | 82 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 160 | 1 199 | 423 |
Antal anställda | 2 | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 531 | 3 107 | 1 007 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 145 | -6 | 141 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 97 | -30 | 141 |
Årets resultat (tkr) | 76 | 2 | 82 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 228 | 437 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 932 | 762 | 423 |
Tillgångar (tkr) | 1 160 | 1 199 | 423 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 210 | 134 | 132 |
Obeskattade reserver (tkr) | 36 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 536 | 676 | 110 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 414 | 388 | 145 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 160 | 1 199 | 423 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 266 | 3 107 | 1 007 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 3.2% | -0.2% | 14.0% |
Soliditet | 18.1% | 11.2% | 37.3% |
Kassalikviditet | 225.1% | 196.4% | 291.7% |
Bolaget ska bedriva bemanningsverksamhet inom transport, uthyrning av personal, chaufförer och kontor samt därmed förenlig verksamhet. Vägtransport, godstrafik, bud och flytt (åkeriverksamhet).