Bolaget skall bedriva en konsultrörelse innefattande utveckling av strategier och koncept för att bygga starka varumärken och därtill initiera, planera och verkställa varumärkesledda förändringsresor. Det riktar sig till alla typer av bolag, med särskild kompetens inom konsumentvaror såsom livsmedel, hygien och mode samt retail samt och även små till mellanstora konsult- och tjänsteföretag. Huvudsaklig marknad är Sverige, men uppdrag både i Norden och sedermera resten av världen kan förekomma. Arbetet innefattar utveckling av strategiska verktyg såsom varumärkesplattformar och manifest, portföljstrategier och varumärkesarkitektur, koncept för identiteter och förpackningsdesign, strategi och koncept för kommunikation samt för produktutveckling. Arbetet innebär även trendspaning och analys, research, utveckling och genomförande av innovativa workshops, att agera rådgivare, utbildare och föreläsare samt projektledning.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 724 | 932 | 7 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 187 | 283 | -165 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 186 | 283 | -165 |
Årets resultat (tkr) | 109 | 215 | -120 |
Summa tillgångar (tkr) | 472 | 531 | 131 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 724 | 932 | 7 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 187 | 283 | -165 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 186 | 283 | -165 |
Årets resultat (tkr) | 109 | 215 | -120 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 472 | 531 | 131 |
Tillgångar (tkr) | 472 | 531 | 131 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 160 | 251 | 36 |
Obeskattade reserver (tkr) | 89 | 42 | |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 223 | 238 | 96 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 472 | 531 | 131 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 200 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 724 | 932 | 7 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 25.8% | 30.4% | -2357.1% |
Soliditet | 47.5% | 53.0% | 27.5% |
Kassalikviditet | 211.7% | 223.1% | 136.5% |
Bolaget skall bedriva en konsultrörelse innefattande utveckling av strategier och koncept för att bygga starka varumärken och därtill initiera, planera och verkställa varumärkesledda förändringsresor. Det riktar sig till alla typer av bolag, med särskild kompetens inom konsumentvaror såsom livsmedel, hygien och mode samt retail samt och även små till mellanstora konsult- och tjänsteföretag. Huvudsaklig marknad är Sverige, men uppdrag både i Norden och sedermera resten av världen kan förekomma. Arbetet innefattar utveckling av strategiska verktyg såsom varumärkesplattformar och manifest, portföljstrategier och varumärkesarkitektur, koncept för identiteter och förpackningsdesign, strategi och koncept för kommunikation samt för produktutveckling. Arbetet innebär även trendspaning och analys, research, utveckling och genomförande av innovativa workshops, att agera rådgivare, utbildare och föreläsare samt projektledning.