Föremål för företagets verksamhet är att bedriva förlagsverksamhet och utveckling av brädspel med tillhörande onlinemarknad, där spelare kan skapa, dela och sälja användargenererat material till företagets brädspel. Företaget skall även producera 3D-modeller för försäljning via digitala marknadsplatser, dessa modeller kommer att vara ämnade för realtidsrendering samt visualisering och omfatta byggnader, inredning, natur, maskiner och karaktärer.
2022-12* | 2017-12* | 2016-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -22 | -36 | -30 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -22 | -36 | -30 |
Årets resultat (tkr) | -22 | -36 | -30 |
Summa tillgångar (tkr) | 52 | 35 | 34 |
Antal anställda |
2022-12* | 2017-12* | 2016-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -22 | -36 | -30 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -22 | -36 | -30 |
Årets resultat (tkr) | -22 | -36 | -30 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2017-12* | 2016-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 52 | 35 | 34 |
Tillgångar (tkr) | 52 | 35 | 34 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2017-12* | 2016-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -278 | -51 | -15 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 330 | 86 | 49 |
Kortfristiga skulder (tkr) | |||
Skulder och eget kapital (tkr) | 52 | 35 | 34 |
2022-12* | 2017-12* | 2016-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2017-12* | 2016-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | -534.6% | -145.7% | -44.1% |
Kassalikviditet | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Föremål för företagets verksamhet är att bedriva förlagsverksamhet och utveckling av brädspel med tillhörande onlinemarknad, där spelare kan skapa, dela och sälja användargenererat material till företagets brädspel. Företaget skall även producera 3D-modeller för försäljning via digitala marknadsplatser, dessa modeller kommer att vara ämnade för realtidsrendering samt visualisering och omfatta byggnader, inredning, natur, maskiner och karaktärer.