Bolaget ska bedriva kreativ utveckling av spel, gamification, digitala lösningar och tekniska plattformar.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 490 | 13 209 | 12 182 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -9 530 | -9 989 | -6 920 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -9 814 | -10 291 | -7 176 |
Årets resultat (tkr) | -9 814 | -10 291 | -7 176 |
Summa tillgångar (tkr) | 37 109 | 22 014 | 19 495 |
Antal anställda | 20 | 23 | 20 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 490 | 13 209 | 12 182 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -9 530 | -9 989 | -6 920 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -9 814 | -10 291 | -7 176 |
Årets resultat (tkr) | -9 814 | -10 291 | -7 176 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 22 210 | 17 149 | 12 438 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 14 899 | 4 865 | 7 057 |
Tillgångar (tkr) | 37 109 | 22 014 | 19 495 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 26 396 | 4 423 | 14 713 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 5 945 | 2 000 | 525 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 4 767 | 15 592 | 4 257 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 37 109 | 22 014 | 19 495 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 20 | 23 | 20 |
Omsättning per anställd (tkr) | 725 | 574 | 609 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -65.8% | -75.6% | -56.8% |
Soliditet | 71.1% | 20.1% | 75.5% |
Kassalikviditet | 312.5% | 31.2% | 165.8% |
Insert Coin AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 2 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2021-12.
Bolaget ska bedriva kreativ utveckling av spel, gamification, digitala lösningar och tekniska plattformar.