Bolaget ska bedriva kreativ utveckling av spel, gamification, digitala lösningar och tekniska plattformar.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 548 | 19 186 | 14 490 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -24 589 | -9 221 | -9 530 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -24 760 | -9 470 | -9 814 |
Årets resultat (tkr) | -24 760 | -9 470 | -9 814 |
Summa tillgångar (tkr) | 7 681 | 32 269 | 37 109 |
Antal anställda | 7 | 18 | 20 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 548 | 19 186 | 14 490 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -24 589 | -9 221 | -9 530 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -24 760 | -9 470 | -9 814 |
Årets resultat (tkr) | -24 760 | -9 470 | -9 814 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 7 097 | 24 105 | 22 210 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 584 | 8 164 | 14 899 |
Tillgångar (tkr) | 7 681 | 32 269 | 37 109 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -3 033 | 16 926 | 26 396 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 4 932 | 8 712 | 5 945 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 5 782 | 6 631 | 4 767 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 7 681 | 32 269 | 37 109 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 7 | 18 | 20 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 364 | 1 066 | 725 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -257.5% | -48.1% | -65.8% |
Soliditet | -39.5% | 52.5% | 71.1% |
Kassalikviditet | 10.1% | 123.1% | 312.5% |
Insert Coin AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 2 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolaget ska bedriva kreativ utveckling av spel, gamification, digitala lösningar och tekniska plattformar.