Aktiebolaget bedriva konsultverksamhet inom webb, intranät och apputveckling: arrangera kurser, workshopar och konferenser, sprida kunskap genom föreläsningar, debattinlägg, bokskrivande. Spelutveckling och spelförsäljning för planering och exekvering av webb-, intranät- och appförvaltning och -utveckling. Allmän utbildning inom kommunikation, reklam, media. Även utbildning inom hjärt- och lungräddning.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 60 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -14 | -13 | 45 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -14 | -13 | 45 |
Årets resultat (tkr) | -14 | -13 | 35 |
Summa tillgångar (tkr) | 27 | 60 | 85 |
Antal anställda |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 60 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -14 | -13 | 45 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -14 | -13 | 45 |
Årets resultat (tkr) | -14 | -13 | 35 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 27 | 60 | 85 |
Tillgångar (tkr) | 27 | 60 | 85 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 34 | 47 | 60 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | -6 | 13 | 25 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 27 | 60 | 85 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 75.0% |
Soliditet | 125.9% | 78.3% | 70.6% |
Kassalikviditet | -450.0% | 461.5% | 340.0% |
Aktiebolaget bedriva konsultverksamhet inom webb, intranät och apputveckling: arrangera kurser, workshopar och konferenser, sprida kunskap genom föreläsningar, debattinlägg, bokskrivande. Spelutveckling och spelförsäljning för planering och exekvering av webb-, intranät- och appförvaltning och -utveckling. Allmän utbildning inom kommunikation, reklam, media. Även utbildning inom hjärt- och lungräddning.