Bolaget skall bedriva persontrafik med buss, försäljning av researrangemang, varuhandel inom resebyråbranschen samt därmed jämförlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 49 | 137 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -81 | 21 | -125 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -81 | 19 | -126 |
Årets resultat (tkr) | -81 | 19 | -126 |
Summa tillgångar (tkr) | 36 | 44 | 56 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 49 | 137 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -81 | 21 | -125 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -81 | 19 | -126 |
Årets resultat (tkr) | -81 | 19 | -126 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 6 | 12 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 36 | 38 | 44 |
Tillgångar (tkr) | 36 | 44 | 56 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -262 | -181 | -200 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 55 | 55 | 55 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 243 | 169 | 201 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 36 | 44 | 56 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 49 | 137 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 42.9% | -91.2% |
Soliditet | -727.8% | -411.4% | -357.1% |
Kassalikviditet | 4.5% | 7.7% | 9.4% |
Kungsbacka Buss AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Orrelunds Buss AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolaget skall bedriva persontrafik med buss, försäljning av researrangemang, varuhandel inom resebyråbranschen samt därmed jämförlig verksamhet.