Aktiebolaget ska bedriva produktion och försäljning av datorprogram, programmeringstjänster jämte service och utbildning på en global marknad, äga och förvalta fast och lös egendom samt idka därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 612 | 1 044 | 970 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 178 | 206 | 139 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 3 | 55 | 4 |
Årets resultat (tkr) | 3 | 55 | 4 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 426 | 4 291 | 3 936 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 612 | 1 044 | 970 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 178 | 206 | 139 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 3 | 55 | 4 |
Årets resultat (tkr) | 3 | 55 | 4 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 4 041 | 4 040 | 3 699 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 385 | 251 | 237 |
Tillgångar (tkr) | 4 426 | 4 291 | 3 936 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 336 | 332 | 276 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 2 988 | 2 801 | 2 679 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 102 | 1 158 | 980 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 426 | 4 291 | 3 936 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 29.1% | 19.7% | 14.3% |
Soliditet | 7.6% | 7.7% | 7.0% |
Kassalikviditet | 34.9% | 21.7% | 24.2% |
Lifesify AB ingår i en koncern med 18 bolag. Moderbolag är Add Marvel 5 AB och koncernmoderbolag är Fighthelmet AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Aktiebolaget ska bedriva produktion och försäljning av datorprogram, programmeringstjänster jämte service och utbildning på en global marknad, äga och förvalta fast och lös egendom samt idka därmed förenlig verksamhet.