Föremålet för bolagets verksamhet skall vara att direkt eller indirekt utveckla och producera digitala produkter och tjänster såsom exempelvis spel och appar för medicinska ändamål samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 815 | 3 399 | 3 172 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -14 298 | -9 070 | -4 904 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -14 641 | -9 264 | -5 032 |
Årets resultat (tkr) | -14 641 | -9 264 | -5 032 |
Summa tillgångar (tkr) | 22 948 | 8 685 | 5 733 |
Antal anställda | 11 | 10 | 9 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 815 | 3 399 | 3 172 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -14 298 | -9 070 | -4 904 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -14 641 | -9 264 | -5 032 |
Årets resultat (tkr) | -14 641 | -9 264 | -5 032 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 7 122 | 6 103 | 4 582 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 15 826 | 2 582 | 1 151 |
Tillgångar (tkr) | 22 948 | 8 685 | 5 733 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 13 881 | 3 268 | 1 656 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 7 000 | 4 000 | 3 000 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 067 | 1 417 | 1 076 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 22 948 | 8 685 | 5 733 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 11 | 10 | 9 |
Omsättning per anställd (tkr) | 347 | 340 | 352 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -374.8% | -266.8% | -154.6% |
Soliditet | 60.5% | 37.6% | 28.9% |
Kassalikviditet | 765.6% | 182.2% | 107.0% |
Föremålet för bolagets verksamhet skall vara att direkt eller indirekt utveckla och producera digitala produkter och tjänster såsom exempelvis spel och appar för medicinska ändamål samt därmed förenlig verksamhet.