Bolaget ska producera, marknadsföra och sälja produkter och produktioner inom spel för datorer, spelkonsoler, mobiltelefoner, virtuell verklighet (virtual reality) och förstärkt verklighet (augmented reality) och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 543 | 958 | 605 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 061 | -1 119 | -1 293 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 063 | -1 121 | -1 293 |
Årets resultat (tkr) | -2 063 | -1 121 | -1 293 |
Summa tillgångar (tkr) | 763 | 2 825 | 2 791 |
Antal anställda | 5 | 5 | 3 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 543 | 958 | 605 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 061 | -1 119 | -1 293 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 063 | -1 121 | -1 293 |
Årets resultat (tkr) | -2 063 | -1 121 | -1 293 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 763 | 2 825 | 2 791 |
Tillgångar (tkr) | 763 | 2 825 | 2 791 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 507 | 2 569 | 2 490 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 257 | 256 | 302 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 763 | 2 825 | 2 791 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 5 | 5 | 3 |
Omsättning per anställd (tkr) | 109 | 192 | 202 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -379.6% | -116.8% | -213.7% |
Soliditet | 66.5% | 90.9% | 89.2% |
Kassalikviditet | 296.9% | 1103.5% | 924.2% |
Bolaget ska producera, marknadsföra och sälja produkter och produktioner inom spel för datorer, spelkonsoler, mobiltelefoner, virtuell verklighet (virtual reality) och förstärkt verklighet (augmented reality) och därmed förenlig verksamhet.