Erbjuda spetskompetens och konsultation inom scen, evenemang, teknisk utrustning samt skapande av ljud, ljus och bildmiljöer.
2023-12* | 2022-12* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 823 | 10 196 | 4 662 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 157 | 474 | -109 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 63 | 372 | -138 |
Årets resultat (tkr) | 121 | 208 | 22 |
Summa tillgångar (tkr) | 5 826 | 5 278 | 2 043 |
Antal anställda | 7 | 7 | 6 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 823 | 10 196 | 4 662 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 157 | 474 | -109 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 63 | 372 | -138 |
Årets resultat (tkr) | 121 | 208 | 22 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-08* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 831 | 3 994 | 709 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 995 | 1 284 | 1 334 |
Tillgångar (tkr) | 5 826 | 5 278 | 2 043 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-08* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 803 | 682 | 474 |
Obeskattade reserver (tkr) | 92 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 130 | 1 864 | 528 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 3 893 | 2 641 | 1 040 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 5 826 | 5 278 | 2 043 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 7 | 7 | 6 |
Omsättning per anställd (tkr) | 975 | 1 457 | 777 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 2.3% | 4.7% | -2.3% |
Soliditet | 13.8% | 14.2% | 23.2% |
Kassalikviditet | 51.3% | 48.6% | 128.3% |
Qvarnström Technology AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 2 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Erbjuda spetskompetens och konsultation inom scen, evenemang, teknisk utrustning samt skapande av ljud, ljus och bildmiljöer.