Utveckling och försäljning av spel och spelrelaterade produkter. Spel som avses är främst traditionella sällskapsspel men även digitala spel. Relaterade produkter kan vara verktyg för spelutveckling (mestadels i form av mjukvara), grafisk design och guider. Försäljning sker globalt och främst via företagets hemsida samt andra nätplattformar men även genom konvent och lokala återförsäljare såsom fysiska spelbutiker.
2023-01* | 2022-01* | 2018-01* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 | 2 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 | -10 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | -10 | |
Årets resultat (tkr) | -7 | -10 | |
Summa tillgångar (tkr) | 52 | 50 | 35 |
Antal anställda |
2023-01* | 2022-01* | 2018-01* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 | 2 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 | -10 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | -10 | |
Årets resultat (tkr) | -7 | -10 |
TILLGÅNGAR | 2023-01* | 2022-01* | 2018-01* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 52 | 50 | 35 |
Tillgångar (tkr) | 52 | 50 | 35 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-01* | 2022-01* | 2018-01* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 52 | 44 | 27 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 6 | 8 | |
Skulder och eget kapital (tkr) | 52 | 50 | 35 |
2023-01* | 2022-01* | 2018-01* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-01* | 2022-01* | 2018-01* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | -350.0% | 0.0% |
Soliditet | 100.0% | 88.0% | 77.1% |
Kassalikviditet | 0.0% | 883.3% | 437.5% |
Utveckling och försäljning av spel och spelrelaterade produkter. Spel som avses är främst traditionella sällskapsspel men även digitala spel. Relaterade produkter kan vara verktyg för spelutveckling (mestadels i form av mjukvara), grafisk design och guider. Försäljning sker globalt och främst via företagets hemsida samt andra nätplattformar men även genom konvent och lokala återförsäljare såsom fysiska spelbutiker.