Aktiebolaget ska bedriva utveckling, tillverkning, produktion och försäljning av system för virtuella miljöer, äga och förvalta lös som fast egendom och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 387 | 3 013 | 1 235 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -5 937 | -1 525 | 188 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -5 960 | -1 664 | 116 |
Årets resultat (tkr) | -470 | 1 959 | 92 |
Summa tillgångar (tkr) | 7 173 | 8 259 | 8 301 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 387 | 3 013 | 1 235 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -5 937 | -1 525 | 188 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -5 960 | -1 664 | 116 |
Årets resultat (tkr) | -470 | 1 959 | 92 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 163 | 2 403 | 4 093 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 6 009 | 5 856 | 4 207 |
Tillgångar (tkr) | 7 173 | 8 259 | 8 301 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 955 | 4 425 | 2 466 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 781 | 582 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 3 218 | 2 053 | 5 252 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 7 173 | 8 259 | 8 301 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 2 000 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -1534.1% | -50.6% | 15.2% |
Soliditet | 55.1% | 53.6% | 29.7% |
Kassalikviditet | 186.7% | 275.0% | 72.1% |
W5 Omnifinity AB ingår i en koncern med 7 bolag. Koncernmoderbolag är W5 Solutions AB (publ). Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Aktiebolaget ska bedriva utveckling, tillverkning, produktion och försäljning av system för virtuella miljöer, äga och förvalta lös som fast egendom och därmed förenlig verksamhet.