Bolaget ska bedriva verksamhet inom dataspel, både i och utanför Sverige, såväl som utövare av e-sport som konsultverksamhet inom e-sport och gamin samt därmed relaterade event, digitalsering och marknadsföring knuten till e-sport och gaming samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 382 | 1 143 | 973 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 776 | 605 | 568 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 775 | 605 | 568 |
Årets resultat (tkr) | 615 | 480 | 450 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 617 | 1 228 | 905 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 382 | 1 143 | 973 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 776 | 605 | 568 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 775 | 605 | 568 |
Årets resultat (tkr) | 615 | 480 | 450 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 617 | 1 228 | 905 |
Tillgångar (tkr) | 1 617 | 1 228 | 905 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 314 | 893 | 600 |
Obeskattade reserver (tkr) | 131 | 131 | 131 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 172 | 203 | 173 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 617 | 1 228 | 905 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 204 | 195 | 187 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 382 | 1 143 | 973 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 56.1% | 52.9% | 58.4% |
Soliditet | 87.1% | 80.4% | 76.7% |
Kassalikviditet | 940.1% | 604.9% | 523.1% |
Bolaget ska bedriva verksamhet inom dataspel, både i och utanför Sverige, såväl som utövare av e-sport som konsultverksamhet inom e-sport och gamin samt därmed relaterade event, digitalsering och marknadsföring knuten till e-sport och gaming samt därmed förenlig verksamhet.