Bolaget ska leverera moderna & effektiva servicelösningar till människor i Norden. Många tjänster levereras Online och med socialt ansvar som en viktig hörnsten. Företaget erbjuder tjänster inom : Call-center, Kundtjänst, Telefonpassning, Extern växel (telefonist på distans) och Assisterande tjänster. Vi levererar numera fysiskt den trygga tjänster "Hemmakollen", innebärande kontroller av brandsäkerhet, inbrottssäkerhet och allehanda tjänster som ryms inom RUT- o ROT-avdrag, såsom data- och teletjänster, rådgivning och handledning i samband med reparation, installation och underhåll av data- och IT-tjänster, snöskottning , städning, fönsterputsning, trädgårdsarbete, rengöra altandäck, fasader, tak, takpannor och hängrännor, rengör ventilation och imkanaler samt städa efteråt, måla fasad, golv, tak, väggar, fönster och element, jämte därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 718 | 465 | 823 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 | -3 | -1 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | -4 | -3 |
Årets resultat (tkr) | -2 | -1 | -3 |
Summa tillgångar (tkr) | 879 | 998 | 1 058 |
Antal anställda |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 718 | 465 | 823 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 | -3 | -1 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | -4 | -3 |
Årets resultat (tkr) | -2 | -1 | -3 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 756 | 769 | 800 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 123 | 229 | 258 |
Tillgångar (tkr) | 879 | 998 | 1 058 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 170 | 173 | 174 |
Obeskattade reserver (tkr) | 13 | 18 | 20 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 695 | 808 | 864 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 879 | 998 | 1 058 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -0.3% | -0.7% | -0.1% |
Soliditet | 20.4% | 18.6% | 17.8% |
Kassalikviditet | 17.7% | 28.3% | 29.9% |
Bolaget ska leverera moderna & effektiva servicelösningar till människor i Norden. Många tjänster levereras Online och med socialt ansvar som en viktig hörnsten. Företaget erbjuder tjänster inom : Call-center, Kundtjänst, Telefonpassning, Extern växel (telefonist på distans) och Assisterande tjänster. Vi levererar numera fysiskt den trygga tjänster "Hemmakollen", innebärande kontroller av brandsäkerhet, inbrottssäkerhet och allehanda tjänster som ryms inom RUT- o ROT-avdrag, såsom data- och teletjänster, rådgivning och handledning i samband med reparation, installation och underhåll av data- och IT-tjänster, snöskottning , städning, fönsterputsning, trädgårdsarbete, rengöra altandäck, fasader, tak, takpannor och hängrännor, rengör ventilation och imkanaler samt städa efteråt, måla fasad, golv, tak, väggar, fönster och element, jämte därmed förenlig verksamhet.