Är det här ditt företag?
När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!
Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll
Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!
Moment 22. Håller med Anders. Det går inte att kontakta Microsoft verbalt. Du skickar runt i e loop som du förr eller senare blir utslängda ur eller hänvisas till hemsidans support. Som om du inte redan prövat den i mer än 2timmar. Vad ska ni med ett telefonnummer till?
Jag ansluter i alla punkter mina föregående skribenter nedan.
Fullständigt obefintligt kundmottagande. Skickas runt utan att få någon support.
Moment 22. Det går inte att kontakta Microsoft verbalt. Du skickar runt i e loop som du förr eller senare blir utslängda ur eller hänvisas till hemsidans support. Som om du inte redan prövat den i mer än 2timmar. Vad ska ni med ett telefonnummer till?
Ni gör sällskap med Google som ett storbolag som struntar helt i era kunder. Stört omöjligt att komma i kontakt med Er.
Försöker få kontakt....hopplöst.. sämsta service någonsin. Ställer min fråga via en webbadress o får många alternativa färdiga skrivna sv, men ej på min fråga. Verkar ej finnas någon person man kan chatta m gällande min fråga heller. Försöker komma fram genom att ringa det nr som finns via nrbyrån, men hamnar då i alternativa 1-5 som till slut även där hänvisar t webbadressen där jag var innan o inte fick något av. Så nu sitter jag här m min dator som låst sig o vill ha mina sista siffror o mitt mobnr o när jag lägger in dom så har min session tagit slut o jag kommer varken fram el tillbaka😤😡👿
Microsoft support har aldrig lärt sig vad kund upplevd kvalité är. Någon halvt engelskt talande upprättar support uppdrag, lovar komma tillbaka inom en timma men kommer överhuvudtaget inte tillbaka. Man kontaktar igen hamnar i ett annat callcenter som upprättar ett nytt uppdrag men inget händer. Kundnyttan med bolaget är lika med noll
Ni ärinte intresserade att hjälpa kunderna. Ni skickar ut uppdateringar till Skype, som ej går att installera. När man ringer till er så skickas man runt i hela ert bolag och har väntetider på flera timmar. Jag har bestämmt mig för att satsa på Mac i stället. Hoppas att Bolag i USA får lida av samma åtgärder, som Trump försöker att implementera på alla i världen, som ej säger ja till hans kriminella åtgärder.
Ska en medarbetare börja eller sluta?
Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta
Verksamheten ingår i: | Microsoft AB |
Organisationsnummer: | 556233-4804 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | MBH Ltd |
Bolaget registrerat: | 1984-10-21 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 46142 - Provisionshandel med kontorsutrustning och datorer |
Moment 22. Det går inte att kontakta Microsoft verbalt. Du skickar runt i e loop som du förr eller senare blir utslängda ur eller hänvisas till hemsidans support. Som om du inte redan prövat den i mer än 6 timmar i flera dagar. Vad ska ni med ett telefonnummer till? Varför har ni så dålig support, kunderna är väl viktigast för er! /Mariann som inte kommer åt sitt konto