Finansiella transaktioner och rådgivningiStockholm
2 omdömen
Tumme ner. Låter kunden betala för företagets misstag. Beställde ett nytt kort Nov.-18. Inget kort dyker upp. Beställer ett nytt igen och måste då betala kortavgiften igen! Trots att det är företaget som har missat att skicka det första. Har pengar innestående så har inget val än att beställa nytt kort ändå för att kunna nyttja dom pengarna. Värsta är att dom vet att det är så också. Och nej det är inte summan (kortavgiften) det handlar om.... Kommer inte fortsätta med detta kort. Sen Sodexo tog över har det blivit sämre.
Dålig service och support.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
37 901 tkr
−7 434 tkr
-19.6%
Ja
Ja
10
Org.nr.
556649-1444
Juridiskt namn
Epassi Benefits & Rewards Sweden AB
Parent company
Sodexo Pass Holding Sweden AB
Moms nummer
SE556649144401
VD
Åsa Katarina Severgårdh
Registreringsdatum
2003-11-06
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch