Försöker att avsluta ett abonnemang som redan skall vara avslutat. Har nu totalt försökt 7ggr att få det avslutat. Första försöket var den 27 sep och jag har betalat för okt månad d vs uppsägningsmånaden. Nu får jag en ny faktura för nov månad och den tänker jag inte betala den får ni kreditera. En person från kundtjänst skulle hjälpa mig med det och ringa mig kl 12:00 idag, kl är nu 15:00 och han har inte ringt. Jag har blivit slussad fram och tillbaka men ingen kan tydligen avsluta ett abonnemang på Telenor. Jag vill att någon ansvarig person kontaktar mig omgående ang detta. Nu är det inget som svarar längre hos kundtjänst, väntetiden var 1 min och nu har jag väntat i 52 min. Det här ger verkligen dålig reklam åt Telenor.
Läs mer...Totalt antal fordon: 13
Senaste införskaffat: en Vezeko R2B1X. Fordonet köptes 2015
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-03-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Telefonformat för 0455-33 10 00