10 omdömen
Det är omöjligt att få telefonkontakt. Idag valde jag att de skulle ringa upp mig när det blev min tur. Det blev ingen uppringning. Jag kopplades bort. Jag fick ett hotfullt meddelande att om jag inte fyllde i mina uppgifter skulle ni behöva avsluta vår affärsrelationen. Jag fyllde i alla uppgifter för en månad sedan.
Mycket professionell och kunnig personal, som har överseende med mina begränsade kunskaper.
Första gången jag skulle nyttja Re:member var det felaktig kod Jag fick en ny kod via sms men ff samma fel vet ej hur jag ska gå tillväga o ingen person går att prata med
Min kod blev blockerad efter att jag slagit fel för många gånger. Jag begärde då att få en ny via kundtjänst. Då skickas ett nytt kort med samma blockerade pinkod. Jag försöker rätta till detta med följd att det upprepas ytterligare två gånger. Är företaget befolkat av idioter? Till slut skall en ny kod skickas med sms men det kommer aldrig något sms.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
4 797 309 tkr
28 157 tkr
0.6%
Ja
Ja
476
Org.nr.
556673-0585
Juridiskt namn
Entercard Group AB
Parent company
Swedbank AB
Moms nummer
SE556673058501
VD
Jan Olov Haglund
Registreringsdatum
2004-12-24
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch