Förskola, daghem och fritidshemiFrösön
6 omdömen
Angående SeN recension: Vår verksamhet bedrivs utifrån gällande lagar och kommunala riktlinjer. Känner inte igen att vi har träffats i förskolans lokaler, beklagar det.
Tryggpersonal som ger trygga barn. Hög personaltäthet Fantastiska ytor att leka på, både inne och ute. Personalen är välutbildad och engagerad. Mycket bra mat.
Trygg och välkomnande förskola, där du kan vara med och påverka verksamheten.
Smutsigt dagis med oengagerad personal.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)