6 omdömen
Betalt prenumeration men ingen korsordstidning, dessutom var priset fel...det var ett julerbjudande men fick betala mycket mer....fy skäms
Ja. Telefonsupporten är under all kritik. Den är den allra sämsta jag upplevt någonsin. " ett samtal före -det är snart din tur". Samma meddelande upprepades i 45 minuter innan jag gav upp. Är detta en medveten strategi från företaget eller är det bara en gedigen inkompetens.
Betald prenumeration i juni och fortfarande ingen tidning. Hittar inte inbetalningen trots verifierat betaluppdrag från Privatgirot som styrkt överföringen till deras konto två gånger. Om däremot inte nån inbetalning skett, så ageras det snabbt. Det känns som om man vill förhala processen, så att jag som kund lessnar.
Ny prenumeration är betald, men tidningen har uteblivit både förra månaden och denna. Ringer man kundtjänst hör man inte vad de säger, mailar man får man inget svar.
Hade sett fram emot lite krysstidningar denna sommar. Har ägnat 12 veckor att försöka få en tidning i brevlådan men nu gett upp. Har beställt 3 ggr via hemsidan o väntat emellan, kontaktat kundtjänst som inte kan ge den premie som visas på hemsidan utan jag måste beställa själv. Tack för beställningen står det och reklam kommer men ingen tidning. Nu vänder jag mig till annat företag.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
161 385 tkr
791 tkr
0.5%
Ja
Ja
26
Org.nr.
556803-6692
Juridiskt namn
Keesing Sverige AB
Parent company
Keesing Media Group BV
Moms nummer
SE556803669201
VD
Per Anders Juhlin
Registreringsdatum
2010-04-08
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch