1 omdömen
Jag och min man reste med Thomas Cook den 12/4 2019 från Banjul till Arn, DK 839. Tyvärr hittar jag inte bokningsnumret. Jag är läkare. En passagerare blev efter 1 timme på planet MYCKET DÅLIG! Sjukvårdspersonal efterfrågades! Jag, en sjuksköterska Bente Moum och en undersköterska Yvonne Villgren tog hand om denna patient i 7 timmar, tills ambulanspersonalen hämtade henne på Arn. Jag gav rapport både muntligen och skriftligen till både kabinpersonal och ambulanspersonal! Som den som har lite inlevelse kan förstå, så var detta en mycket påfrestande resa även för rutinerad sjukvårdspersonal! Vi fick ett tack, en liten chokladbit och en liten flaska champagne! Kabinpersonalen tog alla våra adressuppgifter! Vi har nu funderat över detta och tycker att det är märkligt att ingen hört av sig mer för att ge åtminstone ett ytterligare Tack! Jag har även noterat denna händelse till Ving men de är helt kallsinniga och tycker inte att de behöver bry sig! En mer otrevlig Vingpersonal än Peter på Quality and Claim får man leta efter, helt opassande för sitt arbete! Thomas Cook borde kunna leva upp till lite bättre attityd! I mina ögon ger denna händelse mycket negativt skimmer över både Thomas Cook och Ving! Det hör också till saken att patienten tackade oss via Facebook efter att hon blivit bättre i sin hälsa! Hälsningar Elisabet Adolph eladolph@telia.com 0702388043
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
11 320 051 tkr
−47 849 tkr
-0.4%
Ja
Ja
320
Org.nr.
559222-3019
Juridiskt namn
Nordic Leisure Travel Group AB
Parent company
Nordic Leisure Travel Group Holdings AB
Moms nummer
SE559222301901
VD
Lars Magnus Wikner
Registreringsdatum
2019-10-14
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch