4 omdömen
Efter att ha beställt en produkt, som snabbt skickades från företaget jag beställt från. Ser jag till min förvåning i postnord appen den 4/4 15:37 att "Det gick inte att leverera. Mottagaren kommer att få ett meddelande om var försändelsen kan hämtas". Utan att ha ännu fått något meddelande den 6/4 kontaktade jag 0771-333310 , där jag efter 32 minuters väntande, får till svar att paketet kommer idag till ICA. När samtalet väl är avslutat och det skulle vara någon enkät om kontakten med PostNord, börjar man spela musik??? Kontentan är att Post Nord uppenbarligen har uppfattningen att kundens tid kan man använda hur man vill hur länge som helst till vilket pris som helst. Usch tvi och fy:(
För det första går det inte att komma fram till det "egna" postkontoret. För det andra har inte den centrala supporten kunskap om lantbrevbärning utan måste gå iväg och läsa på någonstans. För det tredje har man dragit in en tjänst som innebär att man kunnat lämna brev och paket med brevbäraren. Ständig nedmontering av Posten. Är det konstigt att man undviker dem och i stället ägnar sig åt digitala tjänster då det är möjligt?
Ur dålig kundtjänst som inte har någon ambition att hjälpa kunden. Det enda de kan är att läsa upp regelverk. Och absolut inte förklara eller komma med tips hur vi löser en situation.
Saknar paket ( 3 stycken). Paket som inte platsar i brevlådan lämnas till hemköp SVANESUND???????? Jag bor på Henån.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
21 480 498 tkr
672 411 tkr
3.1%
Ja
Ja
15 618
Org.nr.
556711-5695
Juridiskt namn
Postnord Sverige AB
Parent company
PostNord Group AB
Moms nummer
SE556711569501
VD
Ylva Anna Viktoria Ekborn
Registreringsdatum
2006-09-21
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch