4 omdömen
Samtliga maskiner avsedda för kortbetalning är så tragiskt dåliga att det saknar motstycke. Att de tillåts stå på allmän plats, exempelvis tunnelbaneperrongen är ett mysterium. Kundservice finns inte (vilket jag skulle rekommendera), betalningarna går igenom ca 60% av gångerna och oavsett om de går igenom eller ej så är bearbetningstiden som lägst ca. 3 min, vilket är sinnessjukt. Säljs det någonting över huvud taget?
Konstanta problem med kaffemaskin som går sönder. Sen saknar Selecta servicetekniker att reparera maskinen. Blir moment 22 och självklart kunden (vi) som drabbas och Selectas säljare som inte förstår problemet
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
995 441 tkr
21 440 tkr
2.2%
Ja
Ja
331
Org.nr.
556069-3318
Juridiskt namn
Selecta AB
Parent company
Selecta Nordic Holding AB
Moms nummer
SE556069331801
VD
Alexander Breuckelmann
Registreringsdatum
1972-01-01
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch