Tågtrafik och tågresoriStockholm
8 omdömen
Sämsta tågföretaget ever. Om man inte kan snacka med någon person om sitt problem utan hänvisas till epost, så är det ett kundförakt utan dess like. Aldrig mer!!!!!! Jag konstaterar att fler än jag upplever samma sak o då är det än mer föraktfullt att inte ändra på rutinerna! SKÄMSO!!
Det går ej att ringa MTR . Kasst
Ingen personlig kontakt via telefon som man kunnat använda i ca 100 år. En förfrågan om ett köp av biljett gått igenom misslyckades. När svar så kom hade man valt fel avgångsdatum. Så fortfarande efter mer än 12 timmar efter bokning vet jag inte om jag har någon biljett med rätt avgångsdatum. 👏
Great trains, but it SUCKS that you have no customer service numbers or chat online service. Not good!!!
Finns ingen att kontaka på telefon. Har mailat 2 ggr gällande om det går att ta tåget imorgon p.g.a. bränder, mm samt om det blir försenat och i så fall hur mycket. Annars måste jag ordna med annan transport. Att inte få svar eller kunna få tag på någon via telefon - är INTE OK!!! Helt oaceptablet
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
405 723 tkr
31 556 tkr
7.8%
Ja
Ja
136
Org.nr.
556923-4304
Juridiskt namn
Vr Snabbtåg Sverige AB
Parent company
MTR Nordic AB
Moms nummer
SE556923430401
VD
Erik Martin Kocken Wennerholm
Registreringsdatum
2013-02-21
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch