svarar dåligt när man skriver mail. till dom
Sluta ring tack
Sluta ring för i helvete
Bra tjänster och bra bemötande. Dock finns säljare som agerar respektlöst och adderar oönskade tjänster till ditt abonnemang eller ytterligare abonnemang som du får fakturor för. Svårt säga upp!!
Hela idén med telefonförsäljare som ringer upp och stör år 2023 känns väldigt otidsenligt.
Idag blev jag blåst av Telenor igen. Känslan av att man inte har något att sätta emot och att de misstror dig så fort du har en fråga är hemsk. Det är en gåta att någon orkar jobba på deras kundtjänst, där grundtanken är att inte lite på någon och att ta betalt för tjänster/produkter som inte ens har levererats.
Försöker ringa kundtjänst på Telenor för en fråga om Faktura som är felaktig Ingen svarar. Finns det en kundtjänst/support eller är det bara hittepå?????????
Jag försöker att avsluta ett abonnemang hos er som jag sedan tidigare har avslutat. Jag har nu totalt försökt 7ggr att få det avslutat. Första försöket var den 27 sep och jag har betalat för okt månad d vs uppsägningsmånaden. Nu får jag en ny faktura för nov månad och den tänker jag inte betala, den får ni kreditera. Jag har väntat i er telefonkö mer än 4 timmar totalt. En person från kundtjänst skulle hjälpa mig med detta och ringa mig kl 12:00 idag, kl är nu 21:00 och han har inte ringt tillbaka. Jag har blivit slussad fram och tillbaka men ingen av era medarbetare kan tydligen avsluta ett abonnemang på Telenor. Jag vill att någon ansvarig person kontaktar mig omgående ang detta. Nu är det ingen som svarar längre hos kundtjänst, senaste väntetiden var 1 min men då fick jag vänta i 52 min. Det här ger verkligen ett dåligt intryck av Telenor. Om man tecknar ett abonnemang hos er - är det då att anse som livslångt? Då bör det framgå i villkoren. (Vilket Konsumentverket borde ha en åsikt om). Dessutom ser jag att ni inte svarat på tidigare klagomål.....
Sannolikt den sämst fungerande administration jag någonsin träffat på. Min sambo och jag har under några veckor försökt överföra ett abonnemang från henne till mig. När vi var inne i en Telenoraffär för att få hjälp med en enkel administrativ åtgärd fick vi svaret att datasystemet inte tillät affären att genomföra en så enkel sak. I stället hänvisades vi till Kundtjänsten per telefon, vilket vi då återigen gjorde. Tros ett flertal samtal, varje gång med avslutningen att önskemålet var åtgärdat, så Telenor fortsatt att faktuera fel person. Nu tänker jag skriva till bolagets vd. Är det överhuvud möjligt att få Telenor att på ett rimligt sätt ge service till en kund? Jag ser ovan att kunden ska ange vad man tycker om Telenor. Dock saknas alternativet noll stjärnor, så det går inte ens att ge ett rättvis underbetyg. För att få iväg kommentaren måste alltså kunden ge Telenor en helt oförtjänt stjärna! Erland Bexelius PS: Jag rror det finns konkurrerande företag med större kompetens.
Verksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-05-14 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Värsta service och säljer ljuger för att sälja Aldrig rekommendera